Toata lumea porneste in noul an cu o dorinta sau mai multe, pe care incearca sa le implineasca pe parcursul sau. Daca ti-ai propus ca la anul sa vinzi mai bine si sa ai trafic mai bun pe site-ul tau atunci trebuie sa stii ca dorinta ti se poate indeplini, chiar mai usor decat crezi. Cum? Simplu. Ai nevoie mai intai de ambitie si determinare.

Apoi ai nevoie si de putina atentie la detalii si o intuitie cat mai ascutita. Vanzarile mai mari sunt destul de dificil de obtinut pe o perioada scurta de timp, insa daca stii exact unde sa umbli si e sa modifici pe site poti sa atingi noi recorduri la fel de usor. Care ar fi elementul cel mai important dintr-o pagina de produs? Imaginea de prezentare a produsului, desigur, completata de descrierea acestuia.

Daca imi place ce vad si produsul arata bine voi merge mai departe si voi citi si descrierea, voi plasa o comanda. Imaginea produsului conteaza foarte mult in ochii cumparatorului, mai ales pentru cei care nu prea sunt familiarizati cu magazinele online. De regula clientul prefera sa poata atinge, sa poata analiza produsele, sa se uite la detalii. Pe internet nu prea poti face asa ceva, dar exista o alternativa: o fotografie de produs 360.

Intr-un vizualizator produsul fotografiat poate fi intors pe toate partile si marite toate sectiunile dorite, se pot studia detaliile si se poate lua decizia de cumparare mult mai usor. E exact ca in realitate, doar ca in loc de mana avem pointer si miscarile mouse-ului. Iata asadar ce putem modifica pentru a creste vanzarile, o simpla fotografie.

In loc de fotografii 2D cu rezolutie acceptabila si zoom destul de mare putem alege o fotografie de produs 360. Cu ce te ajuta elementul 360 de grade?

In primul rand cresc conversiile online, poti vinde mai rapid produsele pentru ca fiecare user capata incredere in brand si stie ca acolo poate analiza toate detaliile inainte de cumparare.

In al doilea rand fotografiile 360 de produs reduc retururile, nu mai exista motive intemeiate de retur din moment ce stii deja totul despre produs, il poti analiza.

In al treilea rand daca ai tot site-ul cu fotografii 360 ai si avantaj competitiv puternic fata de cei care au doar fotografii 2D. E foarte simplu sa comanzi fotografii de acest tip, sunt deja si la noi firme cu experienta care le pot realiza cu cele mai noi tehnologii.

Primesti si imagie 3D, 360 a obiectului, cu diverse fundaluri, usor de editat dupa, variante de poze 360 cu pana la 72 de frame-uri, poze profionale de produs in format raw, cu rezolutiile dorite. Cand totul e gata poti testa intai pe cateva produse noile imagini, ca sa vezi cum cresc vanzarile pe segmentul respectiv, dupa care le poti aplica la tot site-ul.

FacebookTwitterGoogle+

Leave a Reply

Glumesc © Copyright 2018